29 Ekim 2012 Pazartesi

O Ses Türkiye - Merve Çakır - Gül Döktüm Yollarına


Bu sezon nedendir bilmem televizyon kanallarında doğru düzgün izlenecek hiç bir şey yok..İlgimi çeken bir program yok.Tabii o ses türkiye haricinde.İyi ki bu program yayınlanıyor da televizyonda izleyecek bir şey bulabiliyorum. Seçenek olmayınca her hafta pazartesi günlerini iple çekiyorum.Gerçi geçen senede bu yarışmayı büyük zevkle ve heyecanla takip ederdim.Jüri üyeleri harika, yarışmanın formatı kusursuz. Tabii tüm bunlar bana göre böyle. Siz ne düşünürsünüz bilemem.Her neyse bu haftaki yarışmacıların da videolarını sizler için burada veriyorum.İşte bu haftanın yarışmacılarından  Merve Çakır - Gül Döktüm Yollarına.. Keyifli izlemeler.

Video İçin Tıklayın

etiketler: acun o ses türkiye, o ses türkiye, o ses türkiye gül döktüm yollarına, o ses türkiye hadise, o ses türkiye hülya, o ses türkiye merve çakır, o ses türkiye merve çakır gül döktüm yollarına,oses türkiye, www oses türkiye, o ses türkiye izle,o ses turkiye izle,turkiye ses ver,ses ver turkiye,o ses türkiyede,o ses türkiye kim,youtube türkiye izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder